Monday 16 May 2011

Hari Jadi Adik, Asyraf...

Semalam, 15/5/2011 adalah birthday adik lelaki aku, Asyraf...

Sebelum hari jadi dia, nk la beli hadiah, tp duit lak ade sikit...

Huhu, minta duit kat adik lelaki aku sorang lg, Afif.. Masa tu dia balik kejap jer kt umah sebab cuti hari bekerja.. pas cuti dia akn terus pergi kuantan..

Afif bg aku duit ckit, dia suh aku beli hadiah utk besday adik aku tu, lg pn dia x leh nk balik masa besday adik aku...

Duk cari hadiah per yg sesuai utk adik aku tu.. ayoo~ susah la nk cari hadiah utk bdk laki ni... kalu perempuan senang ckit...

Cari punya cari, jumpa gak.. Aku siap carikan pembalut hadiah utk balut hadiah tu... hahaha... yg pastinya, aku pilih pembalut warna pink... mesti adik aku ni x bape suka... lantak la, aku yg beli.. hahaha...

siap beli smua, dan siap balut hadiah ni.. lawa x?? cam hadiah nk kasi kat girl kn???
hehe... saje jer pilih warna pink ni, sbb pasni dia akan buang gak pembalut ni.. ade lukisan kasut lagi.. I like it~ hahaha...


malam tu gak kul 12 tgh mlm tepat, aku kasi hadiah ni kat adik aku... reaksi muka dia.. tgk la... cam x nk jer amik hadiah ni, sbb dia ckap hadiat utk budak perempuan, kaler pink2 gitu... huh, suka ati la nk balut kaler pe pun.. kita yg kasi hadiah.. lepas ni buang gak pembalut tu... hahaha... bengang btol dia bila tgk hadiah ni..



Aku wish kt dia, Selamat Hari Lahir yg ke -15, Asyraf... Smoga pjg umur dan murah rezeki.. Smoga apa yg adik impikan akan tercapai, amin.. kak syg adik...



Taraaa~ lepas dia buka hadiah ni, dia ckap dia suka sgt dgn kapal ni... haha..ok2.. nasib baik dia suka, kalu aku kasi hadiah utk bdk perempuan btol2 x psl dia merajuk gak malam tu.. hahaha... XD

End~ ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...